PUSS.

Hellu! Idag är jag sjuk..IGEN! ): men jag hoppas verkligen det går över när som helst för jag vill inte missa en massa i skolan! xO

Igår när jag var i skolan så lånade jag, Olivia, Emmie och Johanna en gitarr och gick till ett klassrum och satte oss och spelade lite :) Jag, Olivia och Emmie har alla tre gått i musikskolor innan KFG så vi sa att innan månaden är slut så ska vi ha hört varandra sjunga xP jag tror jag ska spela green eyes för dom, hihi..jaaja, för se hur DET går :P

Har just ätit Indisk mat och sitter nu och tuggar på ett tuggummi och undrar vad jag ska göra?
Skriver senare (:


Jag och Victooor <3<3 (i helgen)
Foto: Joel

Puss.

Kommentarer
Postat av: Aino

Krya på dig ;o

2009-09-10 @ 16:50:21
URL: http://pickingthepieces.blogg.se/
Postat av: Noon

Tack! :)

2009-09-10 @ 17:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0