Wish me good luck!

Hej! jag är med i en tävling på kenzas blogg där man kan vinna en HP Compaq Mini 311c och mobilt bredband från Telia :)

Jag har aldrig varit med i en tävling förut och tänkte att det skulle vara kul att pröva sin tur!

Jag har aldrig haft en laptop och är i nöd av en för jag står inte ut att aldrig kunna göra mina läxor eller kolla på film i ett annat rum än i mitt rum eller i vardagsrummet. Jag vill även kunna göra mina läxor hos min pojkvän för just nu går det ganska dåligt i skolan och det beror lite på att jag inte kan göra mina läxor, för att jag just är hos min pojkvän och inte har mina saker som jag behöver som då ligger på datorn. Dessutom har jag aldrig haft en PC utan har bara haft mac och det skulle vara kul att lära sig lite om PC när det är det vi använder i skolan. Och det är aldrig fel med gratis internet ;)

Hoppas att jag är en värdig vinnare! och önska mig lycka till!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hoppas också att du vinner!!



Annars, angående läxor på olika datorer, tipsar jag om Gmail :) om man skaffar ett Gmail-konto får man tillgång till Google Docs, där man kan ladda upp dokument och sen logga in på Gmail från vilken dator som helst och hämta dokumenten. Det räddar hela mitt skolarbete ;)



puss <3

2010-02-20 @ 12:50:31
URL: http://joyinlife.blogg.se/
Postat av: Noon

ooh! tack för tipset! :D



puss <3

2010-02-20 @ 18:07:08
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Fin blogg du har!

Jag tänkte tipsa om en tävling jag har på bloggen där du kan vinna ett smyckes-kit från TIFFANY & CO!

För dig som inte evt vad Tiffany & Co. är så är det ett utav världens mest exklusiva smyckesmärke! Så passa på att tävla och vinn.



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/february/tavling-med-priser-fran-tiffany.html

2010-02-20 @ 19:30:26
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0