Håkan <3

Åååååååååh vad jag är lyckliiig just nuu!!! Håkan var BÄÄST! <33
Kommer leva på det här "för en lång lång tid"!!
Stod inte längst fram, stod inte ens på golvet. Men jag fick se underbara Håkan och inget slår det. Han är bäst. Så är det bara.
Saknade "försent för edelweiss" men det var lika bra ändå! Hoppas på att han spelar i vår och då FAN ska jag stå längst fram och sjunga med i varenda ord!
Filmer kommer nån gång i veckan.
-------------------------------------------
Älskar dina texter, älskar din musik, älskar dig!
Puss och hej, tack för mig <3

Kommentarer
Postat av: Henrik

Kommer strax, ska bara iväg och köpa Håkan Hellströms nya vax.

2010-11-14 @ 18:09:05
URL: http://heavylifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0