(8) I'll be there for you, When the rain starts to pour...I´ll be there for you.. (8)

Helgen har varit fin! Har varit med mina närmaste vänner hela helgen och det har varit jättekul!
I fredags var jag och mathilda hos Julia i Stälje..det var mysigt! Satt och pratade hela natten och åt chips och spelade gitarr! I lördags åkte jag, adam och Mathilda hem till Antonio och satt i ett tv-rum och kollade på zombiefilm och pratade om spöken och hade lite deeptalk..mycket trevligt! Och idag har jag träffat Olivia och Jonte med Antonio och Adam! Gått på stan och haft lite present-panik..men jag hittade något bra till slut! (mammas födelsedag idag) Så nu ska jag käka med familjen och bara ha en lugn söndagskväll..har inte orkat göra så mycket i helgen, men det har varit skönt.
Har inte jättemycket att skriva just nu faktiskt..är bara väldigt glad över att jag har så fina vänner. Älskar er <3
Howdy! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0