Bajskatt.

Hej hej!
Tänkte bara berätta om en liten incident som hände nyss..
I lägenheten under oss så ska dom borra fram tegel på väggarna..och när dom satte igång att borra blev såklart mina två katter väldigt rädda..speciellt miso. När det var tyst tänkte jag att jag skulle bära upp miso eftersom jag inte gjort det sen förra onsdagen. Så jag bär upp honom och han är avslappnad..men sen får han ett ryck och flyger (bokstavligt talat) ut ur min famn och slår till mig i ansiktet och gör två stora rivsår över mitt högra bröst..det svider som satan just nu. Ser lite badass ut tycker jag! Kan ge förklaringen "min pojkvän hade en dålig dag idag" fast..nu har jag ju ingen pojkvän..så det blir svårt! men iaf! :D hahaha
Fint va? Så ska jag gå i några veckor nu! JIPPIIIEEEEE!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Ska du göra något kul idag då? :)

2010-10-04 @ 10:53:51
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ajajajaj :/ Klippa Misos klor? ;) <3

2010-10-11 @ 20:56:08
URL: http://joyinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0