Bra saker att veta.

Hej! Idag stannade jag hemma..har varit extremt stressad över..allt. Har varit och lånat "möss och människor" på stadsbiblioteket eftersom den engelska versionen inte fanns.
Nu ska jag läsa lite i boken. Sen ska jag sortera alla mina papper och böcker och allt..för det är en röra och jag hittar ingenting i den högen! (mycket intressant fakta)
Sen lite senare när Julia (i KD..har så många vänner som heter Julia haha) har slutat ska jag till henne och plugga lite naturkunskap eftersom jag har prov på fredag..och sen sist men inte minst så ska jag och Julia ha vår legendariska Film-mys-kväll som vi inte haft på evigheter..den behövs. Julia, du är en fin vän <3
Juste! ska städa mitt rum också..som jag inte blev klar med för några dagar sen haha.
Slut på saker att göra. Här får ni ett fint litet foto på köpet:
Foto taget av: Mig, i Skottland sommaren 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0