Dream on.

Hej.
Deppig tid va? Igår var en jobbig dag..idag med. Men inte lika jobbig. Har löst ett jobbigt problem..och det känns jävligt skönt. Älskar dig <3
Har just kollat klart på top model. Det var mycket bättre för några år sedan. Hade egentligen tänkt se på en film..men den är på en kanal som finns på boxen..och jag har inga batterier till fjärrkontrollen till boxen..så jag skiter i det. Ska nog ta en varm dusch istället och typ läsa (!). Jag som ALDRIG läser..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
På onsdag nästa vecka klockan 13.00 har jag "konsert"..ska sjunga en låt inför hela skolan..det blir "creep" av radiohead. Ni som vill får komma! Det är i Kulturama..i foajén.
Har tröttat ut min röst rätt mycket. Antar att det är för kallt..och att jag skriker för mycket haha. Nää det gör jag inte. Konstigt inlägg det här blev. Är nog inte så många som läser min blogg heller..men det kanske ska bli ändring på det om jag får ordning på min design och om jag börjar fota igen..så jag kan lägga upp bilder. Då jävlar ska ni få se på inlägg! någon som kan HTML väldigt bra? Hör av er!

Kommentarer
Postat av: Ida

Man är ju ganska stolt att ha dream on in tatuerat i nacken!

Jag läser din blogg stumpan! Frukta icke att bli bortglömde!

2012-01-05 @ 02:17:43
URL: http://idabackstage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0