Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.

Orkar inte mer. Jag orkar inte bry mig om något längre för det är ändå ingen som lyssnar och det är ingen som förstår.
Har försökt bygga upp ett liv för en gång skull, men det går åt helvete. Vet inte vad jag ska göra åt allting. Har så mycket jag vill säga men jag får inte chansen för ingen lyssnar.
Har så många mål och drömmar men inget kommer att gå i uppfyllelse om jag inte gör något nu. Men jag har ingen ork för det känns inte som om någon står vid min sida. Eller är det någon som gör det?
Är trött på livet. Vill bara åka någonstans långt, långt härifrån.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nooni, På nått vänster ska vi lösa det här.. vet inte hur men en sån här grej får inte förstöra våran vänskap !

2010-10-14 @ 17:14:29
URL: http://hardlucklady.blogg.se/
Postat av: Noon

Ja, vi kommer lösa det! Mår bara så jävla piss nu för jag sårar alla männsikor i denna värld och det känns inte som om jag är värd att leva..gör det bara värre för alla..utan att ens röra ett finger..

2010-10-14 @ 17:39:01
Postat av: Jonte

så ska man inte behöva känna! finns om du vill prata! <3

2010-10-23 @ 02:09:22
Postat av: Noon

tack! <3

2010-10-24 @ 18:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0