Ni behöver inte läsa om ni inte orkar. Det är bara mina tankar som gå igenom mitt huvud just nu som jag inte orkade ha där..utan det får stå här istället.

Hejhej. Sitter här i mitt rum och har städat lite..men är inte klar än. Jag sitter och tänker på att jag förlorat så många vänner i livet..personer som stod mig så nära som jag inte ens pratar med idag..personer som jag har älskat. Det känns som om jag glider ifrån alla..även dom som jag nu står närmast. Det känns som om jag nästan alltid är en besvikelse..och att det alltid blir problem runt mig. Vet inte varför..men det känns så. Är inte glad så ofta längre..jag var alltid glad när jag var yngre..eller jag tror det iaf.
Det känns som om något fattas i mitt liv. Men jag har ingen aning om vad det är. Känner bara en saknad efter något.
Och varför har dom satt 18-års gräns på lotter? jag skulle ju vinna 10 miljoner och bjuda mina vänner på en resa till london och jag skulle åka med en nära vän till något varmt land och bara ligga på stranden och njuta. Jag skulle kunna göra saker som jag inte kan göra nu. Jag skulle göra saker som fick mitt liv att bli bättre.
Många får säkert uppfattningen om att jag har dåligt självförtroende..och det hade jag förut..extremt dåligt självförtroende..men det blev SÅ mycket bättre under förra året. Jag vet inte varför..för det var det jobbigaste året jag haft i hela mitt liv. Men jag fick bra självförtroende..men nu har det sjunkit igen..och jag vet inte varför..jag har inte gjort något annolunda från förut. Det kanske är att jag inte har någon diciplin..jag tar aldrig tag i saker..förstör för andra? Jag vet inte..det har bara sjunkit..och det är skitjobbigt..för jag kämpade så hårt för att få ett självförtroende..
Fan. Jag har det inte värst i hela världen..jag har det inte ens dåligt för många..men JAG mår dåligt..och jag orkar inte göra något åt det. Det suger. Vill bara orka göra något av mitt liv. Jag vill bli något viktigt. Jag och Sigge pratade igår om att man kan bli vad som helst bara man vill det tillräckligt mycket..man behöver inte en bra utbildning för att bli det man vill..om man lägger ner tillräckligt mycket energi i det så kan man bli vad som helst. Jag bryr mig egentligen inte om jag blir något stort..bara jag har kul, mår bra och känner att jag gör det jag verkligen brinner för.
Alla ni som orkade läsa det här..det är ni som får mig att stå upp, det är ni som får mig att orka en dag till. Förlåt om jag är jobbig och ledsen..jag orkar bara inte så mycket just nu. Jag är egentligen den där glada tjejen som aldrig är ledsen..men jag orkar inte längre..jag vill inte vara glad hela tiden..för jag är inte det.
Tack för att ni läste..det var egentligen inget viktigt..behövde bara skriva av mig..

Kommentarer
Postat av: Julia R

Livet kan vara skitjobbigt ibland, har jag förstått, även om jag själv inte riktigt förstår hur det känns. Men jag är nästan helt säker på att det finns ett ljus längre fram, och bara du fortsätter kämpa och härdar ut lite till så når du det, fast du kanske inte ser det än.



Du ska veta att jag tycket så himla mycket om dig, och är det någon jag verkligen inte vill förlora som vän så är det du. <3

2010-10-17 @ 21:47:03
URL: http://betterthanbad.devote.se
Postat av: Saskia

Vet att vi inte hörts på en evighet men gick in på din blogg nu och läste det här. Hoppas allt löser sig Noon. Jag menar det verkligen, även fast min röst kanske inte betyder så mycket. Du är en underbar person och jag vet att du kommer klara allt i livet. Kram på dig.

2010-10-18 @ 14:55:33
Postat av: Noon

Julia: Tack, du är finast! Kommer aldrig släppa dig. Du är en vän jag vill ha livet ut <3



Saskia: Din röst gör mycket! Tack<3 Vi måste ta och ses någon dag! Kram!

2010-10-18 @ 17:44:59
Postat av: Annika

Noon, du är inte en besvikelse! Många av mina finaste minnen innehåller dig :).



Och bara för att påminna dig, du var inte alltid glad när du var liten, ingen är det. Du har bara glömt. Och vet du vad det fina är? Det här kommer att gå över också, och om några år kommer du inte att minnas precis hur ont det gör nu.



Jag håller tummarna för dig.



En stor cyberkram.

2010-10-18 @ 20:36:47
Postat av: Noon

Tack Annika!<3 Det stämmer nog det du säger..har nog bara förträngt dom dåliga minnena.



Ni gör mig jätteglad! Ni är underbara <3

2010-10-18 @ 21:03:38
Postat av: Frida

livet kan verkligen suga ibland, tro mig jag vet precis hur det är, men kämpa på! man klarar mer än vad man tror och jag är säker på att det löser sig för dig. orken kommer tillbaka så småningom och då kan du se tillbaka och vara stolt över att du klarade dig igenom allt det jobbiga. den korta tiden jag kände dig tyckte jag alltid att du verkade så glad och trevlig, kram!

2010-10-19 @ 18:47:49
URL: http://beautifulmess.webblogg.se/
Postat av: Noon

Tack Frida! Ja, orken kommer tillbaka..det vet jag :) Har saknat dig faktiskt! <3

2010-10-20 @ 14:18:10
Postat av: Kurreeeeh

glöm bara inte bort att du är en mycket mycket fin filur! jag finns om du behöver, PUSS ♥

2010-10-23 @ 18:20:51
URL: http://humlesurr.blogg.se/
Postat av: Noon

Tack fina du! Puss <3

2010-10-24 @ 18:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0